Verkkokaupan toimitusehdot

Voimassa 1.6.2021 alkaen.

Verkkokaupan tuotteita myy TimberNova Oy (y-tunnus 2875779-3). Myymme tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille, sekä kunnille ja yhteisöille Suomeen.

Hinnat alv 24%

Tilaaminen

Tuotteet tilataan osoitteesta www.timbershop.fi. Tilauksen tekemisen jälkeen tuotteet toimitetaan pyydettyyn osoitteeseen.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksutavat ja toimitus

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com/kuluttaja/maksupalveluehdot

Verkkopankkimaksut

Kaikki suomen yleisimmät verkkopankit.

MobilePay

Maksaminen onnistuu myös MobilePaylla.

Laskutus

OP Laskumahdollisuus verkkokaupan ostoksille sekä kuluttajille että yrityksille.

Yrityslasku

Laskumahdollisuus rekisteröityneille yritysasiakkaille. 14vrk:n yrityslasku vaati asiakkuuden perustamisen, ensimmäinen toimitus aina ennakkomaksua vastaan. Luottotiedot tarkistetaan. 


Toimitus

Varastotuotteet lähetetään keskimäärin 2–5 arkipäivän kuluessa. Tilaustuotteet keskimäärin 5-14 arkipäivän kuluessa. Toimituskulu pakettitoimituksiin alk. 5.90€. Toimituskulu nousee painorajoissa 7 ja 19kg sekä tilavuuspainon mukaisesti (suuret, pitkät ja paljon tilaa vievät tuotteet – esim. rullatavarat ja eristeet). Toimituskulu päivittyy ostoskoriin ominaisuuksien mukaisesti. Kotimaan toimituksissa käytetään Matkahuollon sekä Postin pakettipalveluja. Tilavuuspainoltaan suurien tuotteiden kohdalla toimittaja voidaan vaihtaa toiseen kauppiaan toimesta. Tilaus voidaan toimittaa useassa lähetyksessä, mikäli tilattavat tuotteet jakautuvat kerättäväksi useasta varastosta. Verkkokaupasta tilatut tuotteet voi erikseen sovittaessa noutaa myös TimberShop -Showroomilta, osoitteesta Leväsentie 2 Kuopio. Paikalla olo on varmistettava ennen noutoa.

Oikeudet muutoksiin pidätetään.


Pe­ruut­ta­mi­soi­keus, kun os­tat verk­ko­kau­pas­ta ta­va­ran

Jos haluat perua tekemäsi verkkokauppaostoksen, sinun on ilmoitettava tästä myyjälle selkeällä tavalla viimeistään 14 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta tai sopimuksen tekemisestä. Sinun ei tarvitse esittää perusteluja sille, miksi haluat käyttää peruuttamisoikeuttasi. 14 päi­vän pe­ruut­ta­mi­sai­ka al­kaa ta­va­ran vas­taa­not­ta­mi­ses­ta (esim. haet pos­tis­ta).​ Ta­va­ra on pa­lau­tet­ta­va vii­meis­tään 14 päi­vän ku­lues­sa pe­ruut­ta­mi­sil­moi­tuk­sen te­ke­mi­ses­tä. Sinun on maksettava palautuskustannukset itse. Tulosta palautuslomake tämän sivun alalaidasta ja täytä se ohjeiden mukaisesti nopean käsittelyn varmistamiseksi.

Huom. Pelkkä tavaran palauttaminen tai noutamatta jättäminen postista ei riitä peruuttamisilmoitukseksi. Kuluttajan vastuulla on tarvittaessa näyttää, että ilmoitus on tehty. Voit ilmoittaa perumisesta myös ennen tavaran toimittamista.

Voit tehdä peruuttamisilmoituksen sähköpostilla, tai muulla pysyvällä tavalla.

  • Palautettavan tuotteen tulee olla virheetön ja jälleenmyyntikelpoinen. Myyntipakkauksen tulee olla siisti, eikä siihen saa tehdä merkintöjä.
  • Tuote tulee palauttaa alkuperäisessä pakkauksessa ja kaikki tuotteeseen liittyvät tarvikkeet sekä käyttöohjeet tulee olla mukana ja kunnossa. Myös mahdolliset kaupanpäälliset tulee palauttaa.
  • Mikäli tilaamasi tuote on vahingoittunut kuljetuksessa tulee sinun aina ensiksi ottaa yhteyttä asiakaspalveluun ja tehdä reklamaatio. Jos haluat vaihtaa tuotteen toiseen, olethan tässäkin tapauksessa ensin yhteydessä asiakaspalveluun

Sinulla ei ole verkkokauppaostoksen peruuttamisoikeutta, jos:

sopimus koskee tavaraa, joka valmistetaan tai jota muunnellaan vaatimustesi mukaisesti, esim. määrämittaan valmiiksi katkaistut liitosnauhat ja teipit tai mittatilauspöydät.

Mak­sun pa­laut­ta­mi­nen

Myy­jän on pa­lau­tet­ta­va ra­hat 14 päi­vän ku­lues­sa pe­ruut­ta­mi­sil­moi­tuk­sen vas­taa­not­ta­mi­ses­ta. Myyjä saa kuitenkin pidättäytyä rahojen palautuksesta, kunnes on saanut tavaran takaisin tai voit osoittaa esim. palautuskuitilla, että olet lähettänyt tavaran​. Elinkeinonharjoittajan on viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuaan palautettava kaikki kuluttajalta saadut maksusuoritukset. Myös tuotteen toimittamisesta perityt edullisimman vakiotoimitustavan mukaiset kulut on palautettava.

Kuluttajalla ei kuitenkaan ole oikeutta saada takaisin kaikkia maksusuorituksiaan, jos tavara on olennaisesti muuttunut tai vähentynyt.

Jos kuluttaja on valinnut muun kuin edullisimman toimitustavan, esimerkiksi pikatoimituksen, elinkeinonharjoittaja ei ole kuitenkaan velvollinen palauttamaan toimitustavasta aiheutuneita ylimääräisiä kustannuksia.

Elinkeinonharjoittajan on palautettava saamansa suoritukset samalla maksutavalla, jota kuluttaja on käyttänyt. Jos kuluttaja on maksanut ostoksensa esimerkiksi verkkopankissa, suoritus on palautettava kuluttajan ilmoittamalle pankkitilille. Jos tilinumero ei ole tiedossa, palautuksen voi tehdä esimerkiksi maksuosoituksena. Luottokorttimaksu hyvitetään vastaavasti luottokortille. (KSL 6:17.4)

Palautus voidaan tehdä muulla tavoin, kuten lahjakortilla, vain kuluttajan nimenomaisella suostumuksella.

TimberShop palautuslomake